20 Aralık 2014 Cumartesi

İzledim #5 Aynı Yıldızın Altında

Yine bir ütü günü klasiği olarak film izledim ben. Seneler önce sinemada izleyip geçen gün yeniden izleyesim gelen Jerry Maguire den sonra söz edeceğim. Dün de yine IMDB puanlarına bakarak seçiyorumdum filmleri. Bu film de öylesine izlediklerimdendi aslında. Oyuncu kadrosunda yazar Van Houten haricinde hiçbir oyuncu tanıdık değildi benim için. Ama inanılmaz keyifle izledim. Yumuşakcık ve sıcacık bir aşk hikayesi...

Hazel üç yıl tiroid kanseriyle boğuşmasının ardından bir de akciğerlerinin su toplaması ile hayatına yanında bir oksijen tüpüyle gezerek devam etmeye başlamıştır. Ailesinin baskısı ile gittiği kanserli hastalar için oluşturulan destek grubunun bir terapi seansı esnasında Augustus isimli bir gençle tanışır. Augustus da beyin tümörüyle savaşmış ve bu yolda bir bacağını kaybetmiştir. İkili birlikte zaman geçirdikçe birbirlerine aşık olurlar.

Josh Boone’un yönetmenliğini üstlendiği film, John Green’in romanından Scott Neustadter ve Michael H. Weber tarafından uyarlanmış. Filmin başrollerindeyse Shailene Woodley, Ansel Elgort ve Willem Dafoe yer alıyor.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...