20 Temmuz 2014 Pazar

#AnneOnerisi : Huggies külot şeklinde bebek bezi

Duru hareketlenmeye başladıktan sonra bizde bez değiştirme sorunsalı başladı. Hatta kabusu demek çok daha doğru olacak.

Önceleri kendince oyun olan kaçışlar, sonradan ağlama,böğürme,çırpınma,çığlık atma gibi dışarıdan duyan biri için evde çocuk girtlaniyor hissiyatı uyandıran durumlara dönüşmeye başladı. Özellikle uyku öncesi zamanlarında daha da vahim haldeydi. Resmen analı-kızlı ağlaşıyorduk. Ben sinirden o da artık bilmem neden sürekli ağlıyordu. Lazimlik bize kaka zamanı için rahatlik sağladı. Kakasini lazimliga yapmaya başladıktan sonra en azından altı temizlenirken etrafin bok olması engelleniyordu. Ancak bir süre sonra lazimlik da sarmamaya başladı. Bez bağlama sorunu sürekli sürekli şiddetini arttırmaya devam ediyordu. Bu tatilde benim akıllı kocamın keşfi külot şeklinde bezi deneme şansımız oldu.



Ve ben bu nimeti neden daha önce kesfetmedigime yandım. Onu da giydirirken müthiş kolay olmuyor ama en azından ağlama,bağırma,çırpınma bermuda şeytan üçgeninde sıkışıp kalmıyoruz. Yalnız bu bezler diğerlerinin neredeyse iki katı fiyatına denk geldiği için aile bütçesini sarsıcı özellikte. Ben ise buna pratik bir çözüm buldum. Madem bu bebe bezi külot gibi olunca giyiyor primanin bantlarının gevsekce önceden bağlayıp giydirdikten sonra bedenine göre sıkılaştırıyorum. Ancak bu çözüm dışarısı için pek pratik değil. Evde rahat rahat ben hazırlığımı yaparken donsuz bezsiz dolaşan durucan dışarıda bu rahatlığa sahip olamıyor. O yüzden şip şak hemencecik bu huggies bezi geciriveriyoruz ağlama,bağırma, çırpınma olmuyor.
posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...