7 Mayıs 2014 Çarşamba

Kitap mı? Okumak mı?

Kirkbin kere okuma listesi çıkarttım gebeligimden bu zamana... Onlarca da kitap aldım.. pek çoğuna aynı anda başladım ve ne yazık ki bir çoğu da hâlâ yarım olarak kitaplık rafında beklemekte. Nedense önceliği hep bebek,çocuk,ebeveynlik vs vs gibi konulara verdim. Yeni aldığım kitapları onlardan seçtim önce onları okudum... Sadece kitap mı? Internette akşama kadar okuduğum yazıları toplasan belki günde 80 sayfalık bir kitap bitiriyorumdur. Ama nedense içinde hep bir ukde var. Hani sayfa çevirip koklamıyorum ya; işte o yüzden sanki okumuyorum. Örneğin şu ara Harvey Karp ın Mahallenin En Mutlu Yumurcağı nı okuyorum.



Telefonuma indirdim gittiğim heryerde kolayca açıp okuyabiliyorum. Ama sanki bu ara hiçbir şey okumuyormuşum hissiyatındayım...
Anlayacağın okuyorum okumasına da işte kitap değil...

Bu da böyle bir itiraf olsun... Bana gelsin...
posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...