26 Mart 2014 Çarşamba

Bu da Böyle

Uzun zamandır resmen yazmamak için direniyorum. Kafamda sürekli cümleler uçuşuyor. Ben yazılarımı iç sesimle yazıyorum buralara dokemiyorum. Bir aydır minnak durucanımın doğum günü partisini anlatacagim ama nafile... Gündem mı çok yoğun bendeki düşünceler mı kestiremedim. Ama yazmamaya karar verdim. Fotoğraflarla anlatacağım partiyi ;)
Gulumsedigime bakma. Ne yazık ki anne olduğumu ogrendigimden bu zamana tavan yapan hormon dengem yüzünden bünyem her türlü çocuk haberine aşırı duyarlılık göstermekten helak olmuş durumda. Gün geçmiyor ki gözümden bir yaş akmasın... Bu duyarlılık geçer mi bilmem ama azalsa hiç fena olmayacak; zira sürekli mutsuz bir anne çocuğuna ne kadar fayda sağlar bilemeyeceğim...
Bu yazımda gündemle ilgili birşey söylemek istemiyorum. Çünkü yazıya ve bana yakışmayacak sözcükler çıkabilir parmaklarımdan... Yazacak çok şey biriktirip şimdi de yazacak hiçbirşey bulamamak da bir yaman çelişki olsa gerek... Benden şimdilik bu kadar... Bir daha aklıma ne gelirse yazacağım ki kafamda yazdıklarım evrenin boşluğunda sadece bir enerjiden ibaret kalmasın...
Sevgiler

posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...