28 Ocak 2014 Salı

Denedim #2 : Ayrılmaz İkili

Fikrimühim sayesinde hediye almayı pek bir sever oldum (bir önce ki için tık tık). Geçenlerde yine bir paketim geldi. Üzerinize afiyet hemencecik de bitti :)


Gebeliğim öncesinde hiç kahve alışkanlığım yoktu. Arada bir keyif için Türk Kahvesi içerdim o kadar. Türk Kahvesi harici kahveleri hiç aramadığım gibi insanlar sınav zamanları vs uyku açar modu ile içirmeye çalıştıklarında fazla çarpıntı yapmasından mütevellit her seferinde bayılacak gibi olurdum. Sade içmek zaten mümkün değildi. İlla yumuşatmak için bir süt tozu kulllanılırdı. Ne yalan söyleyeyim bildiğim ve de böyle nadir zamanlarda tükettiğim de tek marka vardı o da Nescafe :) Sevgili eşim ise tam bir kahve tutkunudur. Her uykudan uyandığında mutlaka bir fincan kahve içmeden ayılmaz. Ama onun da tercihi Nescafe Gold dur ve de sade :)

Gebelik sonrası ise bana gelen değişik hallerden bir tanesi de Kahve kokusunun inanılmaz çekiciliği oldu. On yıl içmesem asla aramayacağım kahve eşim her içişinde burnuma nefis kokusuyla yerleşir oldu. Ve ne hikmetse emzirdiğim için de bu kadar can çekmesine arada içer oldum. Ama elbette sade içmek yine benim için zor olduğundan Nescafe' nin üçü bir arada ufak paketlerinden kriz anları için evde her daim bulu

ndurur olduk. Ben de anlaşıldığı üzere bir kahve içer oldum :)

Fikrimühim bir kampanya var katılır mısın deyince de elbetteki hemen atlayıverdim. Bana süper bir hediye paketi gönderdiler. "NESCAFÉ CLASSIC ve kahvenizin tadını, kokusunu bozmadan yumuşatan NESTLÉ COFFEE-MATE". Gebelik sonrası çayı şekersiz içen ben kahve için henüz böyle bir girişimde bulunamamış dolayısı ile hep Nescafe leri de üçü bir arada almıştım. Ancak elime süt tozunu ayarlayabileceğim bir fırsat doğmuşken bunu hemen değerlendirdim. Pakette önerilen dozdan biraz daha fazla koyarak Nescafemi de şekersiz içmeyi başardım.

Fikrimühimin mi, bizim mi, bizim kızların mı şansındandır bilinmez paketimin geldiği gün bir de güzel kuzenlerim bana misafirliğe geldiler. Dolayısı ile Ayrılmaz İkili den onlar da nasiplendiler :)

Ne yalan söyleyeyim bizdeki paketler çabuk tükendi. Neden mi? Çünkü bir öğlen bir akşam Sevgili eşim tarafından bir de akşamları benim tarafımdan içilince hop dedi bitiverdi. Tadı damağımızda kalmasın diye de Leventciğim biricik aşkım hemen gidip kendi Ayrılmaz İkili paketimizi alıp geldi :) Böylece hediye paketler bitti ama bizdeki keyfi devam ediyor.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...