7 Ocak 2014 Salı

Anne Çıldırtan Sözler 1 : Bu çocukta hiç uyuyacak göz yok

Var annem var... bu çocukta uyuyacak göz var. Zira bebe uykudan yarınıyor da sen onunla oynama telaşı içinde farkında değilsin. Ayrıca bebenin anası benim bebemin uyuyup uyumayacağını sana mı soracağım de git!!!


Annelerin en çok duyduğu ve de bir anneye söylenmemesi gereken cümlelerden bir tanesidir "bu çocukta uyuyacak göz yok". Neden mi? Akıllı ol da bir düşün bakalım neden... Zaten yeterince uykusunu alamamış anne çocuğu saatlerce uyutmak için çaba sarfetmiş ancak bir türlü başarılı olamamıştır. Çocuk tam uyku belirtileri göstermiş (anne anlar sen de anlarsın da anlamamazlıktan gelirsin sinir bozucu şey) anne de ben şunu bir uyutayım demiştir. Ancak tam o sırada işte kulağında çınlayan bu cümle annenin en iyisi uçan tekme en kötüsü hattori hanzo kılıcı ile üzerine uçmasına neden olabilir. Kibar bir kadınsa bunları Ally Mcbeal misali hayal ettiğine emin olabilirsin. O yüzden gerçeğe dönüşmeden bas git :)

Hele ki anne sıkı bir uyku eğitimi döneminden geçmiş yeterince sinirleri yıpranmış, bebe tam bir düzene ulaşmış yatma saati belli ise bu cümle var ya...of of of...

Başlayacağım dediğim seriye başlıyorum... Anne çıldırtan sözler... O kadar yaralı ceylan var ki bu konuda eminim sen de anne isen kendinden bir parça bulacaksın bu yazı serisinde...

Bu da bebeleriniz için bir ninni... bebeyi uyutur mu bilmem ama ben bayıldım :))


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...