9 Aralık 2013 Pazartesi

Blog Fırtınası #8 Söz Vermiştin

blog firtinasi8Eskilerden takılacağım ama çoookkk da değil... Çok müzik dinleyen biri değilim... Tarkan' ın Unutmamalı şarkısı hariç şarkı sözlerini hayatta ezberleyemem. Ama bu gece bana Candan Erçetin geldi... Arada gelir kendisi... O insanın içinde derin duygular uyandıran titrek gırtlak ses tonu var ya. işte o sesi duymak isterim arada... 
Yaklaşık 13-14 sene öncesine ait bir albümü var Candan Erçetin'in ."Elbette". Bana bugün bu albüm geldi yine... Yine diyorum çünkü Candan dan sıklıkla bu albüm gelir bana :)
Özel bir albümdü. Özel şarkılar olan... Mete Özgencil' den midir bilinmez inanılmaz bir duygu yoğunluğu olan bir albüm... Bazı parçaların anıları da vardır bende o yıllara ait.. Bazıları ise sadece duyumsatır; ama taaa derinden. Ağlatır çoğu zaman... Severim ben bu albümü... Senin için bu gece bir şarkı seçtim bu albümden... Melodisi beni benden alan bir parça bu... defalarca dinlesem sıkılmayacağım... hem ritmik hem duygusal... Sözlerini bilemem ama müzikten pek de anlamayan ben bu melodiyle kendimden geçiyorum... Sana da iyi dinlemeler... 

Söz vermiştin bana
Yanıbaşımda yaşlanmaya
Söz vermiştik bu dünyaya
Ne olursak olsaydık

Kaç yıl geçti bak hala
Son bakışın miras bana
Saklı duruyor ne fayda
Bıraksaydın solsaydık

Hangi bahane avutur bilmem
Hangi günahın bedeli bu
Kandırmıyor ne gündüzüm ne gecem
Böyle intikam olmaz

Çok mu fazla bu sitem
Ağır değil mi bu ceza
Söyle kim çok gördü seni bana
Böyle yalnız kalınmaz

Paylaşılmıyor hüzün
Paylaşamam yolu yok bunun
Anlatamam sözü yok bunun
Çekilecek başa geldikçe dertler

Bir zaman bir yerde
Buluşuruz yolu yok bunun
Kavuşuruz yolu yok bunun
Görülecek günü geldikçe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...