9 Aralık 2013 Pazartesi

Blog Fırtınası #7 Pastel Renk Mevsimi

Geçen ay yani Kasım, bir "kasım da aşk başkadır" furyası başladı... bu film daha önce de vardı, neden bu yıl bu Kasım bu kadar önemli oldu anlamadım. Ya da geçen Kasım'ları ben mi kaçırdım??? 
Kasım mı? O da ne? Kasım da aşkı maşkı bilemem ama benim için bir başkadır sonbahar... Sonbaharda doğduğumdan mıdır bilinmez hem hüzün hem mutluluktur benim için sonbahar... Sarı yaprak mevsimidir. Kırmızı yaprak mevsimidir. Yeşil yaprak mevsimidir. Pastel renk cümbüşüdür sonbahar... Yüzde hafif bir gülümseme kulakta hafif bir melodi... Koklarsın sonbaharı, mis gibi toprak kokar... Yağmur kokar, aşk kokar...
blog firtinasi7Sonbahar benim mevsimim. Hep böyle duyumsadım. Gökyüzünün binbir çeşidini görürsün sonbaharda... Bulutların binbir yüzünü... Yaprakların sesini duyarsın sonbaharda... Ağaçlar konuşur... Sadece dinlersin... Sonbaharı dinlersin... Sana mutluluğu fısıldar... Yüzde hafif bir gülümseme kulakta hafif bir melodi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...