6 Aralık 2013 Cuma

Blog Fırtınası #6 Yağmur

Mutfakta pencerenin önünde duruyorum, yağmur yağıyor. Ben yağmuru dans ederken düşlüyorum yağmurun beni düşlediğini hiç sanmıyorum... Bir bağımsızlık ilanı yağmurun gökyüzünden yeryüzüne inişi... Aynı buharlaşarak yeryüzünden gökyüzüne çıkışı gibi... Yağmur yağıyor ve istediği noktaya istediği şekilde değiyor... Düşmüyor değiyor... Düşseydi canı yanardı. Yağmur bu işten keyif alıyor oysaki... 

blog firtinasi6Mutfakta pencerenin önünde duruyorum, yağmurun balkon camıma değişini izliyorum... Yağmur bana romantik geliyor... Bir şemsiyeyi paylaşan iki kişi düşlüyorum. Şemsiyeyi tutan kişinin ıslanmasın diye aslında yanındakine daha çok tutup kendisinin ıslanmasını duyumsuyorum... Gülümsüyorum...
Mutfakta pencerenin önünde duruyorum, yağmur yağarken yağmuru ne kadar çok sevdiğimi düşünüyorum. Yağmurda çıplak ayak çimlerde üzerimde penye bir elbise ile durduğumu düşlüyorum... Yağmurun bana değdiğini duyumsuyorum. Islanıyorum... Ayaklarım çıplak; çimler üzerinde...

Mutfakta pencerenin önünde duruyorum, yağmurun bütün kiri temizlediğini düşlüyorum. Sokakları, evleri, arabaları, insanları... Yağmurun ruhları temizlediğini düşlüyorum. Arındığımızı...

Mutfakta pencerenin önünde duruyorum, yağmur yağdığını düşlüyorum... Yağmuru sevdiğimi... Kalplere ve ruhlara yağmurun damla damla düşmediğini değdiğini...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...