6 Aralık 2013 Cuma

Blog Fırtınası #5 Mia Mıdır Nedir?

Teyzemlerdeyim. Aslında onların evi ama orası bir restaurantmış. Onların evi değil yani. Aslında yalnızca duvarlar aynı mobilyaları bile ben resmetmişim o anda. Salon balkonları geniştir Teyzemlerin. "L" şeklindeki salonun "_" kısmından çıkılır balkona. İşte ben tam o "_" kısmının ortasında balkona dik duran bir klasik kırmızı renkli ikili koltukta oturuyorum...Kırmızı rengi kan kırmızı üzerinde yaldızlı desenler de var... Çok sofistike yani... :) Çok şık değilim ama paspal da değil. Sevgilimi bekliyorum. (Sevgilim Kocam oluyor...) Geliyor. Tam sol gözümün ucunda, çok şık jilet gibi bir takım elbise,saçlar jölelenmiş kısacık kesilmiş acayip seksi giriyor mekana... da yalnız değil... Yanında upuzun boylu beline kadar uzun simsiyah saçları olan bembeyaz tenli çekik gözlü, al yanaklı, pembe dudaklı, çok az bir makyajla bile o müthiş doğal güzelliği ile insanın içini ürperten bir ahu devran var... hatunun bacak boyu benim boyum kadar, incecik bel, dimdik memeler, dik ve yusyuvarlak bir popo... Kot pantolon giymiş ama öyle yakıştırmış ki kendisine transparan giyse bu kadar seksi olamaz...
Sevgilimin suratında o müthiş etkileyici şeytani gülümsemesi bir şey anlatıyor bal diliyle hatuna... Hatun Sevgilime gerdan kırıyor falan... Onları görünce öyle samimi bir şekilde mekana girerken kulaklarıma kadar kızardım, yanıyorum, ateşler bastı beni menopozlu kadınlar yanımda halt etmiş... Görse biri kesin itfaiye çağırır yangın var diye... Sinirden mi? Hayır. Kıskançlıktan kardeşim... Hayatım boyunca ben böyle bir duygu yaşamadım... Öleceğim kalp krizinden, o kadar gümbürdüyorum. Ve ne oldu biliyor musun? Onlar öyle cilveleşirken geçip gittiler yanımdan balkona çıktılar. Sanki ben yoktum orada... Yoktum zaten. Onları ilk gördüğüm an yaşadığım duyguyla bir anda buhar oldum kıskançlığımdan, o anda... Balkonda; Sevgilimi beklerken bizim için hazırlandığını düşündüğüm romantik bir masa. Ama gel gör ki masaya ahu devran ve Sevgilim oturdular... Onlara; yalnız onlara hizmet eden bir garson... Ben ne kadar kaldım orada onlar ne yediler ne içtiler anımsamıyorum. Yalnızca o çekik gözlü Ahu devrana Sevgilimin "Mia" diye seslendiğini duydum... Mia, Mia, Mia...
Ne mi oldu sonra... Hiç. Bunlar romantik bir yemek yediler Mia Kalktı gitti. Sevgilim de biraz oturup o da gitti... Olan bana oldu.
O kıskançlık krizi ile sıçradım yataktan. Benim sıçramama Kocam uyandı. İlk tepkim "MİA KİM?" Onun ilk tepkisi "mia kim?" Sabah şoku oldu Canım a :) Bendeki fantaaazi boyutu bu kadarmış arkadaş. Adama bu kadarını anca yakıştırdım. Ama ne yalan söyleyeyim hala Mia ve Kocamı öyle gözümün önünde hayal ettikçe kıskançlık yaşarım... :)

blog firtinasi5Not: İşin komik tarafı kıskanç biri değilim (sorabilirsin) ve inan hiç böyle bir duygu yaşamadım bu yaşıma kadar....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...