30 Aralık 2013 Pazartesi

Blog Fırtınası #29 Alkış Özgen Alkış

Bugünün konusunu bilmemekle birlikte birazdan konu fotosunu da bu yazıya iliştireceğim. Son birkaç gündür gelmeyen postlarımdan anlaşıldığı üzere fırtına benim için erken bitmek durumunda kaldı.. Sevgili Duru Kızımın bu aralar uyumayası tuttu. Son bir haftadır çılgın gibi feryat figan ve de uyumayı reddetmenin dışında bir de 10 sn yalnız kalamama durumumuz başladı. Haliyle benim fırtınanın esintisi bile kalmadı. Hastalıkdı Duruydu derken post olarak yazmak isteyip de fırsat bulup not bile alamadıklarım kafamdan uçup gitti. sesli kayıt istiyorum diye boşuna dememiştim :)
Fotoğraf: Gün 29. Ne yazarsanız yazın, sonu bitmemiş olsun, “devamı gelecek” hissi uyandırsın.
Bu arada fark etmişsindir Duru Hanım ın mamacıklarından bir blog daha açtım. Baktım sevgili anneler ek gıda konusunda çok muzdarip. Hoş sadece ek gıda değil. Evde ne yemek pişirsem mevzuu daha da vahim ama konu bebek olunca anne her zamanki hassasiyetini gösteriyor zira biz büyükler peynir ekmek bile yeriz. (bu benim koca için geçerli olmayan bir durum. Bizim evde Duru dan önce onun yemeğinin pişmesi lazım :))

Herneyse sevgili panik annelere bir nebze de olsa katkım olursa ne mutlu bana. Çünkü böyle durumlar paylaşarak rahatlanıyor. Zira pek çok facebook grubunda süt sağma-emzirme-emme, bebe maması, yku düzeni-eğitimi konularında çok araştıran ve okuyan ve de hala okuyan ve de okuyacak olan biri olarak paylaşımlarda bulunuyorum. hadi bakalım bugünkü fırtına bu kadar arkası yarın...

Not: resmi postu yazdıktan sonra ekledim :) valla bugünün konusunu doğru hatırlamışım. Son zamanlardaki uykusuzluk,hastalık ve cinnet durumlarımdan sonra bence bunu anımsıyor olmak bile çok çok büyük başarı. Ben kendimi alkışladım :) Alkış özgen Alkış. (bu da Duru nun oyunlarından biri :) iyi bir şey yapınca Alkış Duru Alkış diyoruz. bu da böyle bir paylaşım oldu. hadi sana iyi gecceleeerrr....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...