24 Aralık 2013 Salı

Blog Fırtınası #23 İmza Candy

Sevgili Günlük,
Bugün oldukça mutsuzum. Uzun zaman da böyle olacak gibi görünüyor. Terry ile yollarımızı ayırdık. O hiç istemedi tabi ki bu durumu çok da makul karşıladığı söylenemez ama Artık Elisa' nın etrafımda sevdiğim kim var kim yoksa hepsine zarar vermesi dayanılmaz boyutlara ulaştı. Durdurulamayan bir kin ve öfke nöbetleri var. Onun için çok üzülüyorum. Kimsenin onu sevmediğini düşündüğü için "sevme" sorunu var onun da. Çok zor yaşadıkları. Kıskançlık, kötülük... Elinde değil bunların hiç biri aslında. Sevgi açı Elisa. Ama bu şekilde davrandıkça da bu açlığı daha da artacaktır. Yazık...
Annie ye bir mektup yazdım bugün. Yarın postalayacağım. Onu çok özledim Günlük. Tam 3 ay oldu görüşmeyeli. Şu anda ona o kadar çok ihtiyacım var ki... Terry ye ondan ayrılmak istediğimi söylediğimde bana çok kötü baktı. Ağlayamadım hiç bir şey söylemeden öylece çekip gittim arkama da bakamadım çünkü o sırada ben ağlıyordum. Bunu görmesini istemedim. Yoksa onu hala sevdiğimi ve aslında ondan ayrılmak istemediğimi anlayacaktı... Daha fazla birlikte olamayız...
Onu çok seviyorum Günlük... Ama olmayacak bu şekilde. Etrafa sürekli mutsuzluk veriyoruz. Gel gitleri var ayrıca Terry nin...
Annie yi özledim, Terry yi seviyorum. Of şu an o kadar mutsuzum ki... Keşke Kurin yanımda olsaydı...

İyi Geceler

İmza Candy

Fotoğraf: Gün 23. En sevdiğiniz kurgu karakterin günlüğüne yazdığı bir yazıyı yazın.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...