19 Aralık 2013 Perşembe

Blog Fırtınası #18 Değişim Meğişim Nereye Bağladık Şimdi?

"Bir hayaldi sanki, bir maceraaa"
En sevdiğim değil ama hayatımın bazı dönemlerinde sık sık nedenini bilmediğim belki de çok etkilendiğim için karşıma çıkan bir kitap. En sevdiğim olmasa da en çok etkilendiklerimden diyelim :)
Bir gün bir kitap okudum ve bütün hayatım değişti...
blog firtinasi18Herkes sevmez Orhan Pamuk. Dili ağır gelir, siyasi görüşü hoşuna gitmez, tarzını sevmez... Sevmez işte çoğu insan. Benim en sevdiğim Türk yazarlardandır. Bayılarak okurum kitaplarını. Nedenini bilmediğim ama kendimi de okumaktan alı koyamadığım bir his uyandırıyor Orhan Pamuk bende. Yeni Hayat da böyle bir kitap işte. İçinde kaybolduğun, kayboldukça daha da derine daldığın, ara ara dönüp önceki sayfalara baktığın ama yine de nasıl olduğunu anlamadan bir çırpıda okuduğun bir kitap.
Yıl 1997 Lise 1. sınıftayım. Ders Türkçe. Kompozisyon yazacağız. Öğretmenim Ahmet Kapulu "Bir kitap okudum ve bütün hayatım değişti" ile başlayın gerisi sizin olsun dedi... benim için bu bir hayaldi ve de bir macera :)...Yazdım da yazdım... İşte o gün bugündür her kitaba başladığımda bu cümle gelir aklıma... Ne de olsa her kitap insana bir şey katar ve bütün hayatı olmasa da hayatında bir şeyler bir şekilde değişir...
Değişim iyi midir bilinmez? Bir söz vardır her değişimden söz edilince aklıma gelen "değişmen gelişmeni sağlamıyorsa değişmesen de olur"... Ben ekliyorum "hatta hiç değişme daha iyi olur" :)
Bugün de bu kadar...

Sevgiler sana..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...