13 Aralık 2013 Cuma

Blog Fırtınası #12 Neye Niyet Neye Kısmet

Bu yazıda seni anlatacaktım Gizoşum. Ama bugün bekleninenin aksine gelişen bir gündü... Dün çılgın baş ağrımın ardından bugün de tosbik Kurbik durucanımın diş çıkartamayası tuttu... Sekiz demeden uykusu gelen bebem dokuz buçukta ağlaya ağlaya uyudu.. haliyle ben o saatte anca yemek yiyebildim. Yemek denirse ona da... Bir kase mercimek çorbası... Bir de tıkanan burnum cabası... Şimdi yarın annem gelecek ve başlayacak : ben sana demiştim incecik deri montla eksi bilmem kaç derecelerde disarilara çıkma diye... Öyle zingirin zari gibi dolanıyorsun etrafta... Arabaya binecekmis araba soğuk olmuyor mu binince... Bak bi etrafta senden başka var mı böyle yakası bağrı açık gezen... Vs vs vs... Bla bla blaa...
Ardından koca kişisi anneme arka çıkacak evde de tişörtle dolaşıyor duruya da yelek giydirmiyor... Bilemedim ki şimdi haklılar mı:) hâlâ tişörtleyim bu arada... Ama ev sıcak... Değil mi? Sıcak canım 24derece gösteriyor daha ne olsun...
Yani Gizmocum kaldı senin huysuzluk hikayelerin... Ama içime oturdu vallahi... Senin için çok da güzel bir öykü tasarlamıştım kafamda... On numara beş yıldız olacaktı... Du ben bunu bir not edeyim. Blog benim ne de olsa yazarım sonra ;)

Saygılar ...


posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...