25 Kasım 2013 Pazartesi

Pratik Temizlikte Yeni Keşfim

Çok çarpıcı bir başlık atmak isterdim ama temizlik deyince içimdeki bütün ilham kaçıp gidiyor. Çok temizlik yapma manyağı bir insan değilim. Ama temizliğe bir başladığım zaman da çıldırmış gibi yapıyorum. İşte o noktada feci titizim. Zaten sorunda bundan sonra başlıyor. Toz almak benim için zulüm. Çünkü sen sildikçe arkandan bir bir sildiğin yere doluşan o toz zerrecikleri beni çığrımdan çıkartıyor. Dolayısı ile beşyüzbin kez aynı yerin tozunu almak inanılmaz sıkıcı bir iş benim için. Aynı şey diğer yerler için de geçerli. Örneğin; shaggy halılarımı normal bir elektrik süpürgesinin temizlemediğini düşündüğüm için gidip 2200 wattlık bir elektrik süpürgesi aldım. Süpürürken beni de içine çekecek diye korkuyorum... Bir kaç kez duşakabin temizliği yaparken soluduğum çamaşır suyu yüzünden zehirleniyordum neredeyse... Bakma şimdi öyle acayip acayip... Bir biyolog olarak daha organik şeyler beklersin belki benden ama ben de bir çamaşır suyu bağımlılığı var nedense :) (aklına yalan dünya geldi farkındayım). Velhasıl şimdi oturup müthiş temizlik maceralarımı anlatamayacağım çünkü yaptığım gibi detaylı anlatsam karakter sayısının yeteceğini sanmıyorum... 

Yukarıdaki pragrafta uzun uzun anlattığım temizlik takıntım yüzünden temizlikte pratik ürünler tercih etmeye çalışıyorum. Bu yazımın konusu da normal kadının pratik temizlik sopası olarak kullandığı 3M Scotch Brite Pratik Paspas çocuklu bir kadının temizlikte kurtarıcısı haline dönüşebiliyormuş.. Nasıl mı? bu aleti aldığım gün genel bir temizlik yapmıştım evde. Yani elektrik süpürgesi ile etrafı alıp üstünden temizlik sopası ile ıslak zeminleri ve parkeleri sildim. Ancak aleti alıp eve gelince nasıl kullanılıyormuş diye bir deneyim istedim. VEEEE benim için feci son. aleti kullandım gördüm ki yerlerim hala temizlenmemiş. Gerçek diyorum. Çünkü deneme amaçlı kullandığım için su kovası içine yalnızca su koymuştum ve aletin yeri sildiğim sünger kısmı grileşti... Aman allahım deyip yeni baştan tüm ev bu aletle silinip ohhh çok şükür denilip rahatlandı... Durum böyle olunca yeni favori temizlik aletim Scotch Brite Pratik Paspas oldu. Hele bir de yerde temizlik sopası ile beş yüz saat almak için uğraştığım kılları tek seferde toplayınca benim için vazgeçilmez hale geldi. Ön hazırlığı ve sıkması biraz zahmetli olsa da yarım saate sizdeyiz diyen misafirler gelmeden etrafı hemen mis gibi yapması benim için yeterliydi. Şimdilerde ise yerde sürünen bir bıdık olunca evde haliyle bu alet daha bir önem kazandı benim için.

Geçen gün etrafı temizleyeyim istedim. Ama küçüğüm uyuduğu için bir de vakit epey geç olduğundan elektrik süpürgesi çalıştıramadım. Yine de ben de geçmeyen bir temizlik aşkı yoğunlaştı anlatamam; silmem gerek yerleri ertesi güne kalmamalı hissiyatına kapıldım. Dolayısı ile temizlik yapmak için en sevdiğim temizlik aletimi çıkarttım. Islak zeminler tamam da halı ne olacak??? Değil mi? Aklıma geleni denedim hemencecik tabiki VEEEE favori temizlik aletim  En Favori Temizlik Aletim olarak bir madalya daha kazandı :) Halıların üzerini de şöyle bir çektim pratik paspas ile kıl tüy ne varsa hepsini üzerinde toplamıştı alet. Halılar bir parladı bir anda sana anlatamam. Bir de halı şampuanı ile silip elektrik süpürgesi ile alsam kim bilir nasıl olur... Hal böyle olunca benim gözlerim de parladı... Gece iki de yattım ama mutlu mesut :) Durumdan temizlik için yardıma gelen ablanın haberi yok.. Olmasın da zaten :) 
Ben zaten çok memnun olduğum bu aleti bir de sana anlatayım dedim :) Belki senin de işine yarar :)...

Sevgiler...

Not: Bu bir reklam değildir. Firma ile hiçbir bağım yok. Belki benzer ürünler de aynı etkiyi yapıyordur. Kullanmadım, bilemiyorum. Ama bunu kullanıyorum çok da memnunum. Önerimdir :)





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...