3 Kasım 2013 Pazar

Geziden Sonra...

O kadar uzun olur ki bu yazı gerçekten paylaşmak istediklerimi anlatsam... Pek çoğumuzun hayatında bir "gezi" dönemi oldu yadsınamayacak. Pek çok hayat da öncesi ve sonrası diye ayrılıyor zaten. O dönem öyle bir dönemdi ki kırk yıllık dostlukları bile sekteye uğrattı... Kanlı mıydı? Gerçek anlamda da mecazi anlamda da EVET. Peki bunu kabul ettik mi? Pek çoğumuz HAYIR!! Peki neden? Gezi olayları insanların bir kısmını -ki bu iktidar partisi yandaşları olmayan çoğunluk- geleceğine dair endişelerinden, yalnız mıyım kaygısından komşusundan şüphelendirmekten ve daha pek çok şeyden kurtardı. AKP ilk iktidara geldiğinde her iki kişiden biri bu partiye mi oy verdi şimdi? Sorusunu ve kaygısını ortadan kaldırdı. Hâlâ kendileri öyle olduğunu varsayadursunlar alenen açıklanan istatistikler ve sokaklarda görülen tepkiler öyle olmadığını ayan beyan ortaya koydu. Varsın parti lideri hâlâ bir %50 den söz etsin.
Bir de benim hayatımda değişenler var. Örneğin zaten Duru ile başlayan TV izlememe durumumuz "GEZI"den sonra haber bile hatta özellikle haberleri izlememeye döndü. Artık ahi ömrümde koskoca TV kanallarının hatta haber kanallarının ülkede olup bitenlerden bihabermiş gibi yapmasını da gördüm ya... Ne diyeyim...



Dolayısı ile bizim evde cep telefonları artık hayati fonksiyon almaya başladı. Çünkü objektif, yansız haber alabileceğimiz yerler haber portalları, bazı haber ajansları hatta olayları birebir yaşayıp yalakalık yapmadıkları ve olanı biteni bütün çıplaklığı ile ortaya koydukları için işlerinden olan gazeteci ve habercilerin kişisel Twitter hesapları oldu.



Sana şimdi buradan böyle söyleyince komik geldi değil mi? Ben yazıp tekrar okuyunca komik bana geldi. Ama gerçek bu...





Ne yalan söyleyeyeyim Ülkemin yeni nesil gençlerini çok yitik buluyordum bir de. Ancak bu haziran bana onların bizim ve kendi çocuklarına iyi bir gelecek hazırlayabileceğine dair umut ışığı yaktı... Öyle cesurca özgürlük istediler, öyle cesurca direndiler ki şimdi bile anımsadıkça gözlerimden yaşlar süzülüyor... Ben artık onlara güveniyorum. Ne istediklerini ve neden istediklerini çok iyi biliyorlar...
Ve son birşey "UYAN ARTIK BERKIN UYAN!!! COK OLDU YAVRUM BE!!!"




posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...