10 Kasım 2013 Pazar

Bu Karın Nasıl Gider?

Malumunuz gebelik döneminde tam tamına 21 kilo alarak bence hayatımın rekorunu kırdım. ikinci de olursa (ki ben istiyorum kocam da şaşar beşerse yaparım bir tane daha :)) bu sefer bu kadar yemeyeceğim... son günlerimde oturduğum yerden birinin yardımı olmadan kalkamıyordum... Yoksa yemek yemek gerçekten çok da keyifli bir şeymiş :) hamilelik bitti de gitti, lohusalık geçti vs. derken ben 10 kiloyu hoppp diye eritiverdim. bebeme sadece anne sütü verme derdinde olduğumdan olsa gerek azmettim yemeye devam ettim. Ama içtiğim onca suların da hakkını yememek gerek... eee sonuç gebelik biteli 8.5 ay oldu hamilelik öncesi kiloma düşmek için bugün itibari ile sadece 2.5 kilo kaldı... hala gebelikdeki performansım ile yediğimi varsayarsak bu kilo bence inanılmaz az :) Pekiii benim neden hala koca bir göbeğim var ??? sezaryen deme çünkü kadın doğumcum sezaryen ile iki adet bebe yapmış karın kasları Kıvanç Tatlıtuğ' la yarışırdı... ben sana soruyorum ancak yanıtı çok da iyi biliyorum... Kadın Doğumcumun da bana dediği gibi "gevşek karın kasları"... azmettim işte bu da kanıtı olsun diye buralara kadar yazıyorum. BU KARIN DÜMDÜZ OLACAK :) !!!

Sevgiler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...