7 Ekim 2013 Pazartesi

Zerzeniş

Bu bir zerzeniş yazısıdır okurum da bunalırım diyorsan seni anlarım. Ben halime bunalıyorum sen bana ne diye bunalasın... :)


Bu blogu yazmaya başladığımda blogun anne-çocuk bloguna dönüşeceğini hiç düşünmemiştim. Hoş Ben zaten anne olmadan önce de hamile kaldıktan doğum yapana kadar olan süre içerisinde de bir çocuğun hayatımı bu kadar etkileyeceğini düşünmemiştim... içimde ne varsa hoh diye bir anda tam da şu anda kusmak istiyorum ama ne yazık ki buna çok da zamanım yok... İşte tam da sıkıntılarımın kaynağı bundan mütevellit... Ben neden hiçbir şeye zaman yaratamıyorum... En çok da kendime... Kendime zaman yaratamadıkça iyice bunalıyorum... Bugün fark ettim ki tam bir haftadır brüt 90m2 (net değil bak brüt) olan bir evin içinden dışarı adımımı atmamamışım... bundan 9 ay öncesinde ise bir gün içerisinde evde totalde 12 saat geçirmişliğim yoktu... Eğer bir an önce kendimi dışarılara atacak bahaneler bulamazsam bir psikiyatrisin kapısını sık aralıklarla zaten çalacağım demektir...

Sevgiler...

Not1: Hiç de sevgi pıtırcıklığı yok içimde bilesin...
Not2: Geç lohusalık yaşıyor olabilir miyim? Bir soruydu yalnızca yanıt vermesen de olur :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...