23 Ekim 2013 Çarşamba

Kendi Kendime Mi Kaldım Şimdi Ben?

Aman şimdi bunu bir sitem olarak görme sakin çok da mutluyum Su anda. Bebemle ilgili anlatacak o kadar çok şey birikti ki bu Blog anne-bebe bloguna dönmek üzere zannımca... En son bombamız kendi kendine uyuyabilen bebemin önce memede sonra da mai tai de sallanarak uyuma alışkanlığını edinmiş olması. Dolayısı ile zaten bozuk olan uyku ve ev düzeni son bir aydır iyice curcunaya dönmüş durumda... Haliyle benim haleti ruhiyem de curcuna durumunda... Sinirler iyice hop hop bende. Herhangi bir düzeni olamadığı için uyku konusunda problem yaşayan bebem yemeyi de kesti... Uykulu bebek = huysuz bebek = iştahsız bebek... Haliyle uykusuz anne = huysuz anne = asabi kadın!!!! Az önce zar zor kavga dövüş uyuttum veee sonuç ; koltuğa ayaklarımı uzattım kendime bir ülker çikolatalı gofret açtım ve hop diye mideye indirdim... Ee biraz yardımla endorfin salgılamak şart...





Bu kadar eziyeti niye mi çekiyoruz??? Bir türlü uygun zamanı yakalayamadığımız için uyku eğitimine geçemiyoruz... Hastalık, bayram vs derken kaldı... Ama anladım ki uzattıkça kendi sağlığımla oynuyorum. Dolayısı ile hem güzel kızımın hem de bizim ruhsal, bedensel gelişimimiz için acilinden gündüz eğitimi ile başlamak üzere program oluşturuyorum. Bunu da buradan açıklıyorum ;) offf acılı sancılı günler bizi bekler, ama mutlu son çok yakında... Gelişmeleri eğer yazmaya fırsatım olursa paylaşırım...




posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...