30 Ekim 2013 Çarşamba

10000 Dedik...


En son yazımdan bu zamana oldukça uzun zaman olmuş yine. Ama sen mazur göreceksin beni. Çünkü bir bebem var biliyorsun.. Her neyse yazacağım çok şey var aslında.
Duru ya başladığımız uyku eğitimi, hala ek gıdalara tam anlamı ile geçemememiz ( ya da ben öyle sanıyorum. malum bir düzen tutturamadık ve bizim ki hala bir şeyler yedirmeye çalışırken beni çekiştirip "memmeme memmeme" diye ağlıyor), benim çok birşey yapmasam da kendimi hep yorgun duyumsamam vs vs... Ancak bu yazıyı o kadar uzun tutamayacağım. Uyku düzenimizin de olmayışından kendime ve hali ile buralara çok zaman ayıramıyorum. Ama bu hafta sanırım ve de umarım bu işi halledeceğiz...

Bu yazıda anlatmayacağım şeyleri yazmaktan yine asıl yazım amacım yazının sonunu buldu :) Yani Ziyaretçi sayımın bugün itibari ile 10000 i geçmiş olması... Ne mutlu bana...  

SEVGİLER...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...