12 Eylül 2013 Perşembe

Kozmetik Blogları HK

Bu Blogu yazmaya başladığımdan bu yana pek çok bloğu da takip ediyorum biliyorsun. Ve belki pek çok kere burada defalarca da özel yaşantımda çevreme moda ve kozmetik bloglarının popülerliğinden söz etmişimdir... Bu konu bugün de şöyle bir boş zamanım olup da nette gezinmeye fırsat bulduğumda yeniden aklımdan geçti. Aslında bu sefer bayağı bir alışveriş isteği ile dolup taşınca bu tarz sitelerin aslında ne kadar da tehlikeli (?){;)} olduğunun ayırdına vardım...




Tatilde olmasam kendimi en yakın alışveriş merkezindeki gratis,watsons,flormar,yvesrocher, BODYSHOP vs gibi mağazalara atacaktım. Bilumum parfüm, allık {hiç yok ya}, vücut spreyi, el-vücut kremi, saç bakım ürünleri, dudak bakım ürünleri, vücut jeli, rimel, oje vs alasım geldi... Geldi de gelmeye zaten evdeki mevcutları tüketememiş ben bu heves ettiğim-almayı düşlediğim yeni ürünleri hangi ara kullanacağım... Bir de tabiiki bu ürünleri koyacak yer bulmak gerek... Velhasıl Ankara dolaylarında olmayan ben zaten bunları şu hevesimle alamayacağım. Ama alabileceklere allah kolaylık versin :) tehlikeli tehlikeli bu kozmetik blogları kadınlar için çok tehlikeli ;) ..

Sağlıcakla Kal...
posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...