10 Eylül 2013 Salı

Biraz Dinlence Biraz Eğlence

Bildiğin üzere Antalya dayım... Dinleniyor muyum ne?? :)

Uzun zamandan sonra tam da az önce kendime oje sürdüm... Ve oje sürmenin bir kadın için ne kadar da muthis birşey olduğunu anladım... Eskiden uzun tırnaklarıma sürmeye üşendiğim kırmızı ojelere hayıflandım... Halbuki hergün yeni bir oje her kıyafetimle ayrı bir renk sürebilirmişim...

Buradan kadın olanlara öneri: kendine bakmayı asla ihmal etme. Ileride beben olduğunda bunun için çok da zamanın olamayabilir ;)





Tatil demek dinlenmek demek ben de nasıl oluyorsa normalden daha erken kalkıp daha geç yatıp gece de farklı bitter olduğunu anlayan ve beş yüz kere uyanan kızıma rağmen gün içerisinde oldukça dinç oluyorum... Hem de denize gidip yüzüp gelip yemek yapmama rağmen... Ben sevdim bu tatil işini :) hayat hep tatil olsa... :)
video
posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...