31 Ağustos 2013 Cumartesi

Okumak ya da Okumamak

Insan kitap okumaya başlayınca durduramıyor kendini...(ya da bu benim için geçerli) hele bir de sürükleyici-keyifli-tadımlık vs ise her bulduğu fırsatta alıyor eline kitabı... Biliyorsun aylardır elimde olan bir kitap var... Büyücü... Ara verdim dünden beri. Kitap keyifli keyifli olmasına ama çocukla birlikte zor okunuyor. Günde bir on sayfa okusan müthiş birşey. Ama büyücü de durum böyle olmuyor... Her neyse dün bir kitaba başladım. Uzun zamandır istediğim bir kitap. Büyücü yü okumaya devam ediyorum ancak zor ilerleyince ancak zaman buldukça...



Blogcu annenin annelik her zaman toz pembe değil kitabı... Daha önce okuyacaklarım arasında söz etmişimdir. Bana nasıl iyi geldiğini anlatamam sana... Bir anne olarak bir anne gözünden en doğal haliyle anneliği anlatmış... Yalnız değilsin diyor... Ve bu insana güç veriyor. Bütün annelere salık verilir!!!!


posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...