6 Ağustos 2013 Salı

Çerezlik Okuma Listesi

Evet uzun zamandır ara verdiğim kitap okuma seanslarima az da olsa biraz biraz başlayabildim. Hamileliğimden bu zamana hâlâ elimde bulunan bir kitap var bilmem yazmışmıydım sana...



Işte bu kitabı bir an önce bitirip bu kitapla birlikte aldığım diğer kitaplardan bazılarına başlayacağım önceliğin Elif Şafak şemspare... Bir sonrası ise blogcu anne Elif Doğan ın annelik herzaman tozpembe değil kitabı :)... Su anki ruh halime de oldukça uyacağını düşünüyorum... Sonrasında ise kendime bir liste oluşturdum... Çerezlikler diyorum.







Çerezlik okumak zorundayım çünkü emzirirken başkası gitmiyor :) hoş zaten bu ara bu tarz kitaplara da çok gereksinimin oluyor... Bazen insanın ruh hali ağır kitap kaldırmıyor okuyucu... Yoksa akyurtta da dante serisine başlamıştım cehennemle ;) ama o orada okunabilir ancak sakin kafayla... Hanimeli ve iğde kokuları içinde...



posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...