16 Ağustos 2013 Cuma

Bu Bayram

Baktım uzun ara verince yazmaya gerçekten uzuyor ara...

Bu cümleyi yazalı tam beş gün oldu... Şimdi daha anlaşılır belki yukarıdaki cümlem...

Yazacak çok şey birikiyor uzun aralar verince ve böyle çok şey olunca da sen ne yazsam diye düşünmekten çoğu zaman saçmalıyorsun...

Bayram için hayallerim vardı. Dikili'Ye gitmek gibi ama gerçekleştiremedik. Ankara daydım anlayacağın. Ama kimse olmadığı için pek ziyarette de bulunamadık. Minik Tosbik Kurbik Durucanımın ise ilk bayramıydı bu... Kızıma Gizem ve Sinem Teyzesinin aldığı fırfırlı çiçekli elbisesini giydirdik :) bayram şekeri oldu kızım...




Giderek büyüyor okuyucu... Herşeyini göreyim hiçbirşeyini kaçırmayım istiyorum ama yine de biraz sanki eksik kalıyorum... Ona daha fazla konuşmayı, daha fazla kitap okumayı onunla daha fazla oynamayı isterdim...

Herşeyi güzel ama kızımın. Sağlığı yerimde olsun daha da bişey istemiyorum... Herkesin bebesi için dilekleri de aynıdır eminim... Sağlıklı ve mutlu olsun!!!

posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...