30 Temmuz 2013 Salı

Internet, Teknoloji vs...

Ben de kendimi internet manyağı sanırdım... Etrafımdaki insanlar internette aşırı zaman geçirdiğimi söyleyip beni eleştiriyorlardı. Bir nebze haksız da sayılmazlar. Kah o site kâh bi site ki özellikle alışveriş siteleri- bir de facebook olunca boş zamanın çoğu gerçekten de boşa geçiyordu. Hamileliğimle birlikte ise internet hayatımda çığır açtı. Sadece oyun oynamak ve alışveriş yapmak -ki bu konuda bile çok yetersizmişim, bunu birazdan anlayacaksın - için kullandığım internet hayatıma yeni şeyler kattı... Ne mi kattı? Al sana aşağıda sıraladım:
1) daha önceden hesabım olduğu halde aktif kullanmadığım twitter aktif olarak hayatıma girdi ki iyiki de girmiş şu gezi olaylarına çok yabancı kalacaktım.



2) bir Blog sahibi oldum :) böylece Blog yazarlığı diye bir meslek olduğunu öğrendim. Sadece birşeyler paylaşmak için girdiğim bu dünyada insanların para da kazandığını keşfettim...
3) Bloğumla birlikte anneliğin de getirdiği merakla Blog yazan anneleri buldum. Blogcuanne yi tanıdım.
4) blogcuanne ile cincüceyi tanıdım.
5) internet anneleri diye bir grup var nasıl da birbirlerine yardımcılar sosyaller anlatamam. Onları ve dolayısı ile ankaralı anneleri keşfettim (en kısa zamanda bir etkinliklerine dahil olup aralarına karışacağım)
6) Bebikler için olan alışveriş siteleri unnado.com u, bebekbezi.com u, butikbebe.com öğrendim.
7) zürafa Sophie yi, wrap-carrier-mei tai yi öğrendi. Bunların markalarını nasıl alinabileceklerini dolayısı ile slingomom ı, nihan kayalıoğlu nu, onların da benimle aşağı yukarı aynı zamanda doğan bebiklerini tanıdım.
8) instagram tam ortasından giriş yaptı hayatıma :)
9) Blog yazmaya başlamamla hürriyet bumerang ı, yazarkafeyi öğrendim.
10) takip ettiğim blogların yeni yazılar eklediklerinde yazılarını tek bir yerden takip etmemi sağlayan bloglovin i öğrendim.
11) internetten alışverişler için indirim kuponları sağlayan indirimkuponlari.com u
12) fikirdenk i
13) son olarak da ozgeninoltasi ndan fikrimühim i öğrendim...

Daha neler var neler... Internet i gereksiz bulanlar sizlere bu yazım :)


posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...