19 Temmuz 2013 Cuma

Güzel Bir Gün

Bir başlangıç şimdi bu benim yaptığım... Hayatım boyunca yapmak isteyip, bunun için hikayeler, denemeler, şiirler yazdığım, defterlerce günlükler tuttuğum ama bir türlü bir başlangıç yapamadığım şey... Işte bu bu Blog benim başlangıcım!!! Şimdilik az sayıdasın okuyucu biliyorum. Ama çoğalacaksın ve biz seninle çoğaldıkça çok daha güzel paylaşımlara doğru gideceğiz. Senden gelen geri dönüşlerle gelişecek ve ufuk çizgisini her fırsatta bir adım öteye taşıyacağız... Keyifli bir yolculuk şimdi benim yaptığım. Sen de bunun en yakın tanığı...



Garip bir heyecan var bugün içimde. Uzun zamandır ilk kez yazmaya bu kadar ama bu kadar çok isteğim var. Hani hep yazmak isterim. Aklımdan geçeni yazıya döküp paylaşmak... Ama bugün başka birşey var... Sanki bağırarak paylaşıyormuşum gibi bir his... Yemyeşil bir dağ yamacında sonsuzluğa bağırıyorum... Sen de beni dinliyorsun...

Bugün güzel bir gün olacak!!! Senin için de benim için de :)

posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...