22 Mayıs 2013 Çarşamba

Zormuş

Hamileliğimden bu yana bebe dergileri alıyor annem ben de haliyle severek ve de isteyerek okuyorum... Bu ayki dergilerden birinde demet kutluay la röportaj yapmışlar. Çok açıklıkla bebeklerinin ilk dönemlerinde yaşadıklarını anlatmış... Ben de bu ünlüler için bebe yapmak çok kolay diyordum ki bu yazıyı okuyunca neden kolay olduğunu anladım... Elbette onlar da aynı sorunlarla karşılaşıyorlar ama onların atlatması kolay oluyor :) neden mi? Demet anlatmış işte bebelerinin ilk 3 ayında - ki en zor dönem - annesi kayınvalidesi ve de evde yardımcısı ile birlikteymiş... Evde yardımcı olması bile bence başlı başına bir kolaylık. Yalnızca bebesi ile ilgilenmek isteyen -ki anne istemese de bebe zorla kendi ile ilgilendiriyor bu dönemde - anne için bir yardımcısının olması dünyanın en güzel şeyi... Velhasıl benim onlar için kolay dediğim şey gerçekten de onlar için kolay oluyormuş... Bizim gibi orta halli yatılı yardımcısı olmayan anne için herşey zor... Bir de kimin için kolay biliyor musun çocuk yapması? Su doğurup doğurup emik yavrusu gibi sokağa bebe salan kadınlar var ya onlar için... Az okumuş bilinçli ebeveyn olacağım diye çaba sarfeden ekonomik durumu kötü olmasa da muhteşem olmayan anneler için olay hep zor... Hele bir de çalışmak zorundaysan daha da zor... Neyseki benim henüz öyle bir derdim yok... Çalışsam bile bebeme hevesle bakacak adam çok :)
Anladım ki herhangi bir işte çalışmak ınan bebe bakmaktan ve ev kadını olmaktan çok daha kolay... Üstüne bir de ev kadını olunca aptal saptal tv programları yüzünden uyuşmuş bir beyne sahip oluyorsun... Neyse bu başka bir yazı konusu olur...
Akyurttan sevgiler ;)

posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...