20 Mayıs 2013 Pazartesi

#Takıldım 1

Şimdi diyeceksin neye takıldın... Aslında takılınacak çok şey var dolayısı ile ben de buradan paylasacagim takılınacak şeyleri... Son zamanlarda tv de bir reklam var malum telefon operatörunun... Hani Su bir markette kadınlara özel indirim istediği... Sen anladın :)
Biraz feministliğin tuttu diyeceksin ama işte ben o reklami izlerken reklam metninin market alış verişini kadınlara bir dayatma ve görevmiş gibi gösterdiği hissiyatına kapılıyorum ve bu durum hiç de hoşuma gitmiyor... Örneğin bizim evde market alış verişini eşim yapar. Ne yani bu kadınlar klübü üyeliğine o mu başvursun?? Elbette iyi hissettirebilir ayrıcalık sahibi olmak... Ancak bu durum zaten alış veriş den çok haz almayan beylerin işine de gelebilir... Sana indirim var olayı... :) abarttim mı???
posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...