26 Mayıs 2013 Pazar

Pazar Günü 1

Bir pazar da böyle geldi geçti... Bütün bir hafta nasıl bitti zaten anlamış değilim... Duru büyüyor, zaman geçiyor... Okumak istediğim tonlarca kitap var... Bunu yanında çocuk gelişimi ile ilgili şeyler okumak istiyorum... Bla bla bla... Ne yaptım anlamadım ben... Daha yeni yeni kendime zaman ayirabiliyorum ne acı değil mi? Yok öyle bir bunalım modum, aksine çok çok enerjik görüyorum kendimi... Kafamda tonlarca düşünce dolanıyor... Bir sürü tilki :) dolayısı ile ne yapmak gerek ütü yapmak gerek :) söylememiştim değil mi? Bence en güzel düşünme şekli ütü yapmak... Temizlik yapıp,yamek yapıp bulaşık yıkayarak kafa dağıtan insan ütü yaparken de çok sağlam düşünebiliyor. Bak bi dene. Kurgular süper oluyor. Hayal bile kurabilirsiniz. Iyi gelecektir:)

posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...