8 Mayıs 2013 Çarşamba

kismet

bu blogu actigimda hamileydim ama ne yalan soyleyeyim bebikle ilgili seyler paylasacagimi hic dusunmemistim..ewde ve de anne olunca imternette tek takintin bebekler,anneler oluyor..haliyle ayirdina vardim da ne cok blog yazari anne varmis... kimi cocugunu yazmis kimi anneligi..bloglari takip ederken istanbul daki annelerin daha aktif ve birbirleri ile iletisim halinde olduklarinin ayirdina vardim ve bugun internetten ankara daki Blog yazari anneleri arastirdim..illa annelikle ilgili bir blogu olmasi gerekmiyordu..aslinda buldum da..hatta ayda iki kez bulustuklarini bile ogrendim.. (bu araDa ben bunlari yazarken minik kurbigim durucuk bana bakiyor) cok da mutlu oldum bende en kisa zamanda ki bu zaman minigimin biraz buyumesi ile olacak onlara katilmak istiyorum... bekleyin beni ankarali anneler gelecegim en kisa zamanda..
sevgiler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...