15 Nisan 2013 Pazartesi

Tosbik, Kurbik, Durucan...

bebesi uyurken insan hiç bebesini özler mi???özlermiş canımcım...özlermiş..

uzun zamandır haber veremedim sana...ne diyim..meme de allah meme diye çırpınan bi bebem var artık benim...kaka yaparken meme, gaz çıkarırken meme, uyurken meme, acıktım meme....her şeyi memede olsun istiyor :) allahtan ki bir emzirme yastığı almışım... almışım da işte sorun şu ki o "C" şeklindeki emzirme yastığının "C" si dışına çıkmaya görsün benim bebem anında feryat figan :) bi ara uyurken yatağının başına süt bulaşmış bir bluzümü bile koydum... :) uyudu inanamazsın :) 

neyse ki artık biraz daha izin veriyor annesine etrafla ilgilenmesi için... ancak o da gündüzleri.. hava kararınca bizimkine bi haller oluyor veeee başlıyoruz "C" muhabbetine...ama tabi benim de kendimi daha güçlü hissetmem de gündüzleri rahat olmamı sağlıyor...

ilk zamanların şokunu yeni yeni atlatıyorum...ama etrafla konuşunca da ilk zamanları dert edinenin de sadece ben olduğumu kavramış bulunuyorum...çocuğu iki saatte bir emzireceğim diye hem bebemi hem de kendimi helak etmişim.. olay ilk bir haftaymis ben 20 tam gun 2 saatte bir kalk yavrum yazik uyumaya calisan bebemi tam 1 saat uyandirmaya calis uyanmayinca "  ahanda kan sşekeri dustu,bebeme bi halller oluyo" diye panikle ohohooo... sşimdi de uyutcam cocugu diye helak oluyorum ya neyse ne de olsa buyukler "cocuk uykuda buyur" dedi ulan benimki uyumuyo iste buyuk adam gibi bizle kalkiyo bizle yatiyo..." C"" si disinda tabikiii...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...