2 Ocak 2013 Çarşamba

Nakahat Dönemi

Eveet uzun zaman olmuştu klavyenin başına geçmeyeli... Eee 30 yıldır bana bulaşmayan bütün mikroplar "anam bebiki var bağışıklık zayıflamış,DALINNNN" diye üstüme gelince haliyle uzunca bir nakahat dönemi geçirmek zorunda kaldım..Grip di diş eti apsesiydi derken anca bu zamana nasip oldu tekrar merhaba demek...

Bugüne kadar çok çok nadir hasta olup onu da havale geçirmeye yakın bir ateşle atlatan dolayısıyla da hastalıkta yatakta yatıp kafayı kaldıramamak nedir bilmeyen ben siz hasta olan insanları anladım... Demek ki hamileliğin de insana acayip tecrübeler kattığı doğruymuş...

Ama artık tüm mikropları döveceğim çekin gidin ve beni rahat bırakın çünkü son 2 ayımı rahat geçirmek istiyorum :)

Artık döndüm; Görüşürüz...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...