19 Aralık 2012 Çarşamba

Yağmurun Anımsattıkları

Dışarıda nasıl bir yağmur var anlatamam...Gecenin sessizliğinde cama vuran yağmur damlaları değil, yağmur topları sanki... Evdeki ışık hafif loş, dışarıdan da sokak lambasının ışığı evin içine vurunca yağmur sesi ile oldukça romantik bir ortam oluştu.... Aklıma da lise ve üniversite yıllarım geldi...

O zamanlar odamda sadece masa lambamın ışığı ile kitap okurken mavi radyo dinlerdim...Klasik döndürdükleri belli başlı şarkılar vardı... Aynı şarkıları bıkmadan usanmadan her gece dinlemek hiç de sıkıcı olmazdı... O zamanların şarkıları daha bir gerçek daha bir kalıcı oluyordu bence... Kaldı ki bugün ev hanımlığımın haliyle saçma sapan kanal gezerken Saba Tümer in konuğu olarak Çelik' e rastladım. Evet ya 90'ları yaşayanlar bilir. İzel-Çelik-Ercan' ın Çelik 'i...Nasıl da keyifle dinledim eski şarkılarını...Yeni albüm yapmış hem eski parçalarından cover hem de yeni parçalar...Gözlerim doldu Hercai' yi dinlerken...nasıl da güzel sözleri var o şarkının....

Yine yaptım nostaljimi.. Bana yetti...Sana da yetmiştir umarım...Kaldı ki 90'lar yazısı yazmayacağım :)

Sevgiler;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...