9 Aralık 2012 Pazar

Kızımın Bağımsızlık İlanı

Nazar değer diye büyüklerimin çok da anlatmam taraftarı olmadıkları gebelik sürecimdeki bazı gelişmeleri ben heyecanımı paylaşmak adına sokaktan geçen herkese anlatmak istiyorum. İyi mi yapıyorum kötü mü bilemiyorum ama çok keyifli zamanlar anlatmadan da geçemeyeceğim...

Artık 28. Hafta içerisinde olan miniğim zaten uzun zamandır oldukça hareketliydi. Etraftaki seslere duyarlılık gösterdiğini fark ettik. Ancak son bir kaç haftadır bulunduğu mekanın bütün nimetlerinden yararlanmaya çalışıyor.. Artık içeride parti mi veriyor çevresindeki organları tanıma çabası içerisine mi girdi bilemiyorum ama o hareketlendiğinde dışarıdan bakan bir kişi karnımın Meksika Dalgası yaptığını rahatlıkla fark edebiliyor. Biz de her akşam kızımızın bağımsızlık ilanını kahkahalarla takip ediyoruz. İnsanın göbeğinin kendisinden bağımsız hareket etmesi çok garip bir duyguymuş... Hamile kalmadan önce bunu bu kadar sevinç ve sevgiyle karşılamam pek de mümkün değildi doğrusu...Çocuklara öcü gözüyle bakan ben şimdi nasıl bir öcü ile karşılaşacağım diye sevinç ve sabırsızlık hissiyatları içerisindeyim...

İsteyen herkesin bu duyguları tatması dileğiyle :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...