11 Aralık 2012 Salı

Kış mı Geldi Ne??



Bir arkadaşım Ankara' ya ilk kar düştüğünde Facebook tan "Ankara' da 3G devri başladı: GAR-GIŞ-GIYAMET" diye paylaşmış. Bütün gün aklıma geldikçe güldüm. Gerçek Ankara' lılar gerçekten de arada K leri G ye bağlar hemen... Bunu bilmek bile insanı keyiflendiriyor. 


Bugün de Gış ve Gıyamet kısmını yaşadık akşam saatlerinde. Konya yolundaki trafik için ben sayın Gökçek in ne zaman Konya Yoluna bir "üstten paralel yol" yapacağını merak ediyorum :) düşünsene çift katlı ana yol...Buradaki yukarıdakiler de Temel fıkrasındaki gibi "Allah' a Emanet" e bağlarlar mı o kısmı bilemem tabii ki....


Neyse ki günüm o kadar güzel geçmişti ki trafik fal vız geldi tırıs gitti. Kreşte miniklerle zaman geçirdim ve yeniden çocuk aşkım kabardı... Allah' tan 3 ay sonra bende de bir adet olacak :)

Cemre düşürecek benim kızım tam şubat sonu mart başı gelecek dünyaya... Bakalım geliş havası nasıl olacak??? :) Yağmura mı kara mı yoksa güneşe mi gelecek? Merak konusu...En azından benim için :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...